2014-08-23

Pois Skirt!

The summer is ending and this make me sad! Though this year in Italy there was not a real summer because it rained often. But I can't complain because I have sewn a lot of things in last months. :)
Now the holidays is finished and I must back to work, to the University and to sew all that promises a long and exhausting year.
The things that make me feel happy are wearing my new handmade clothes ! :)
Well this new item is a pois skirt, I love the fabric because it's so thin and fresh and the color is amazing.

...

L'estate sta finendo e tutto ciò mi rattrista! Anche se in Italia, quest'anno, non c'è stata una vera e propria estate, perché ha piovuto spesso. Ma non mi posso lamentare perché ho cucito un bel po' di cose negli untimi mesi. :)
Ora le vacanze sono finite e io devo tornare a lavoro, all'università e a cucire e tutto ciò promette una anno lungo e faticoso.
Ma mi rende felice sapere che posso indossare dei nuovi abiti fatti a mano! :)
Allora questo nuovo capo è una gonna a pois, amo il tessuto perché è leggero e fresco e il colore mi fa impazzire.





It's a pleated skirt with a zip in the back. In this outfit I wear it with a white Zara shirt with three-quarter sleeves and a long golden zip in the back, and a white Benetton heels.

E' una gonna a pieghe con la zip posteriore. In questo outfit la combino con una blusa bianca di Zara con una lunga zip dorata nella parte posteriore e un paio di tacchi bianchi della Benetton.






Styling: Give Me Some Candy pois skirt, Zara shirt, Benetton heels.

2 comments:

OK | Per +Info sui cookie | Come eliminare i cookie già presenti.